Звіт про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян Печерської РДА
З 6 по 10 лютого 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації надійшло 80 звернень громадян, з них за дорученням Київської міської державної адміністрації 50 звернень. З усіх звернень: усних - 40, письмових - 40, у тому числі - 8 колективних звернень.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання:
- комунального господарства - 48;
- забезпечення законності та правопорядку (проведення мирних акцій) - 9;
- житлової політики - 8;
- сім’ї, дітей та молоді - 5;
- економічної, цінової політики - 2;
- охорони здоров'я - 2 та інші.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та надано відповіді на 80 звернень громадян, решта перебуває на контролі відповідно до встановлених термінів.
Фахівцями відділу ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів виконання.
Крім, того ведеться постійний запис громадян на особистий прийом до голови, першого заступника голови та заступника голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, що проводиться щотижнево, відповідно до затвердженого графіку.
Довідкова інформація про звернення громадян:
Якщо Ви бажаєте звернутися до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, м. Київ, 01010 (або подати його через відділ по роботі із зверненнями громадян Печерської районної у місті Києві державної адміністрації за адресою: вул. Московська, 5/2а, м. Київ, 01010).
Для електронного звернення можна використовувати електрону поштову адресу: [email protected]
Телефони для довідок: (044) 280-35-85; 280-02-67.
Більш детальна інформація за посиланням: /content/zvernennya-gromadyan.html