Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано понад 800 звернень громадян
З 6 по 10 лютого 2017 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 824 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 206;
- прибирання, санітарне утримання територій, приміщень та об’єктів благоустрою - 178;
- водопостачання - 80;
- утримання будинку - 51;
- освітлення - 44;
- нарахування, та перерахунок комунальних платежів - 40;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 29;
- робота ліфтів - 27.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 441 звернення, на 176 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Задля попередження порушень контрольних термінів відділом контролю було складено і передано керівникам структурних підрозділів перелік контрольних документів з упереджувальними термінами виконання на два тижні наперед. Відповідні матеріали розмістили в ІТС «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва».