Знай свої права: що варто знати про рекламні знижки
Конкуренція серед продавців товарів і послуг у великих містах спонукає їх у боротьбі за вибір споживача використовувати різноманітні акції. Одним із найбільш дієвих механізмів залучення покупців є застосування рекламних знижок.
Держпродспоживслужба нагадує, що відповідно до норм Закону України «Про рекламу», реклама про зниження цін на та про розпродаж обов’язково повинна містити наступні відомості:
- місце проведення розпродажу;
- дата початку;
- дата закінчення;
- співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.
Варто нагадати, що інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні.
Рекламодавці, виробники реклами або розповсюджувачі реклами, винні у порушенні законодавства про рекламу, несуть відповідальність згідно зі ст. 27 Закону України «Про рекламу».
Також часто виникає ситуація, коли цінники на товар на полицях магазину «акційні», зі знижкою, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру. Тому Держпродспоживслужба нагадує ще раз – покупець має право оплатити саме ту ціну, яка є на ціннику, адже саме на основі такої інформації було прийняте рішення про покупку.
Важливо! Якщо ваші права, як споживача порушено та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби. Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку у відповідності до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».
Джерело: Держпродспоживслужба України