Вичерпні відповіді – по телефону
Сеанс телефонного зв`язку «гаряча лінія», що днями був проведений в Державній податковій інспекції Печерського району, відбувся на тему: «Звернення громадян до органів фіскальної служби. Порядок роботи зі зверненнями».
На прямому зв`язку з платниками податків району перебував начальник управління обслуговування платників податків ДПІ Валерій Ареф`єв. Він дав вичерпні відповіді на всі запитання, що звучали по телефону.
Наводимо питання-відповіді, що найбільше цікавили абонентів:
1. Які звернення не розглядаються органами державної служби?
Відповідь: Згідно з статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
2. Як правильно оформити звернення?
Відповідь: Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо повноваження оформленні відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями.
3. Які дані необхідно зазначити, щоб залишити своє звернення?
Відповідь: При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи), та обов’язково зазначили назву органу податкової або митниці, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника відповідного відомства, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
4. В який термін розглядаються звернення громадян?
Відповідь: Статтею 20 Закону України від 02.10.96р. №393/96-ВР «Про звернення громадян» встановлено, що звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
5. З якими питаннями можна звертатись на телефонний сервіс «Пульс»?
Відповідь: Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія (044)284-00-07, за якою громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві