Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В ДПІ Печерського району відбулася «гаряча лінія» на тему: «Подача податкової звітності до фіскального органу електронною формою»

Опубліковано 19 грудня 2014 року о 16:36

Нещодавно в ДПІ Печерського району відбувся черговий сеанс телефонного зв`язку «гаряча лінія» за участі начальника управління ІТ та обліку платників податкового районного відомства Лесі Яцути.

Платники податків отримали відповіді на питання щодо подачі податкової звітності до фіскального органу електронною формою.

До Вашої уваги питання та відповіді, що порушувались під час «гарячої лінія» того дня:

 

1. В якому випадку можуть бути відкликані сертифікати ЕЦП, які були отримані в АЦСК та як про це повідомляється посадовим особам ЮО або ФОП?

Відповідь: Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - Центр) встановлений вичерпний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (далі – сертифікат (и)):

Сертифікат автоматично скасовується Центром, без надання окремого повідомлення заявнику (підписувачу), у випадку:

закінчення строку чинності сертифіката підписувача;
не поновлення заблокованого сертифіката протягом 30 календарних днів.
Сертифікат скасовується за письмовою заявою, без додаткового повідомлення, у випадку:

припинення діяльності суб’єкта господарювання – заявника;

розірвання підписувачем трудового договору з юридичною особою – заявником;

компрометації особистого ключа;

за заявою заявника або його уповноваженого представника.

Сертифікат ключа може бути достроково скасований Центром, з письмовим або електронним повідомленням заявника, у разі:

набрання законної сили рішенням суду про скасування посиленого сертифіката ключа;

визнання підписувача недієздатним за рішенням суду;

надання заявником недостовірних даних, припинення (розірвання) договору з заявником.
   Сертифікат ключа достроково скасовується Центром без надсилання повідомлення у разі смерті підписувача або оголошення його померлим за рішенням суду.

Скасовані сертифікати поновленню не підлягають.
   Інформація про усі скасовані сертифікати автоматично заноситься до Списку відкликаних сертифікатів, який публікується на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://www.acskidd.gov.ua) та є доступним кожному користувачу.

 

2.Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Відповідь:  Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити на персональний комп’ютер користувача з розділу «Пошук сертифікатів»офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД (www.acskidd.gov.ua)використовуючи поля «Код ЄДРПОУ»/«Код платника податків». Сертифікати зазвичай зберігаються у каталозі «MyCertificatesandCRLs» локального диску «С:»або можна обрати для цього інший каталог, який у подальшому буде використовуватись в якості файлового сховища.

 

3. Чи можуть платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД, подавати звітність про суми нарахованого ЄВ до органів ДФС за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності»?

Відповідь:  Починаючи з 2014 року розробник припинив надавати технічну підтримку програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Тому відповідальність за помилки, що можуть виникати під час використання даного програмного забезпечення покладається цілком на особу, яка їм користується.
   Подання звітів про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів ДФС за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» неможливе.

 

4. Як можна переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката ключа ЕЦП, отриманого в АЦСК ІДД?

Відповідь: Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису (далі – посилений сертифікат), отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці «Зміст» знайти поле «Серійний номер», у якому і міститься реєстраційний номер посиленого сертифіката.
  Також, переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК – 1». Інсталяційний файл та настанову користувача «ІІТ Користувач ЦСК – 1» можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення» у вкладці «Інше».

 

5. Чи мають право платники податків при укладенні договорів з іншими СГ, використовувати сертифікати відкритих ключів, отримані в АЦСК ІДД для підпису звітності у електронному вигляді?

Відповідь: Пунктом 3 Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України (далі – ДСТСЗІ СБУ) від 13.01.2005 № 3 (у редакції наказу ДСТСЗІ СБУ від 10.05.2006 № 50) визначено, що порядок та процедури обслуговування сертифікатів підписувачів, перелік сфер, у яких дозволяється використання сертифікатів та обмеження щодо їх використання встановлюється Регламентом роботи акредитованого центру сертифікації ключів.
    Так відповідно до пункту 3.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), АЦСК ІДД здійснює обслуговування посилених сертифікатів відкритих ключів, сформованих для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності, фізичних осіб, незалежно від сфери їх використання.
     Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД є організація електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, в тому числі подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі тощо.
     Отже, платники податків мають право використовувати посилені сертифікати відкритих ключів отримані в АЦСК ІДД для укладення договорів в електронній формі з іншими суб’єктами господарювання.

 

6. Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Відповідь:  Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux