Важлива ланка роботи
Для органів Державної фіскальної служби звернення громадян є важливою ланкою роботи. Зокрема, керівництво та фахівці ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві приділяють особливу увагу об’єктивному розгляду звернень громадян та оперативному вирішенню порушених в ньому питань
Наразі, за січень-грудень 2014 року до ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві надійшло 96 письмових звернень громадян, що на 8 звернень менше, ніж за відповідний період 2013 року.
Порівняльний аналіз стану письмових звернень громадян свідчить, що порушені у зверненнях питання стосуються в основному інформування про ухилення від сплати податків.
У 2014 році до ДПІ надійшло 3 колективні звернення від 20 громадян, порівнюючи з 2013 роком маємо такі цифри: 3 колективні звернення від 8 громадян.
Також за 2014 рік надійшло 5 письмових звернень від громадян, які потребують соціального захисту.
Відповіді на письмові звернення надавались у визначені Законом України «Про звернення громадян» терміни.
Проведення особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві здійснюється у відповідності до затвердженого графіку, який розміщено на суб-сайті Головного управління Міндоходів у м.Києві та на інформаційних стендах в приміщеннях ДПІ. Так, за 2014 рік до Приймальні громадян на особистий прийом до посадових осіб ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві записалися 3 громадянина. Прийом проведено: начальником інспекції – 1, заступниками начальника ДПІ - 2.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві