Оперативне реагування на звернення
Завдяки інтерактивному сервісу «Пульс» громадяни можуть бути впевненими, що їх звернення будуть розглянуті в оперативному порядку не допускаючи ні найменшого зволікання при вирішенні піднятих питань.
Скористатись телефонною лінією можна за номером (044) 284-00-07.
Наразі, за січень - грудень 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 250 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 90;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 113;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 38;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 2;
- щодо перевірки СГ – 7.
За грудень 2014 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 16 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 6;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 5;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 4;
- щодо перевірки СГ – 1.
Всі звернення до «Пульсу» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві