Сервіс «Пульс» - ефективне вирішення питань
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що за січень - вересень 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 340 звернень, що стосувались роботи інспекції. А саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 142;
- щодо роботи органів ДФС – 86;
- система електронного адміністрування ПДВ – 84;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 9;
- щодо перевірки СГ – 8;
- щодо роботи ЦОП – 5;
- щодо корупційних дій – 4;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 2.
Зокрема, у вересні 2015 року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 49 звернень, що стосувались роботи ДПІ, а саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 28;
- система електронного адміністрування ПДВ – 14;
- щодо роботи органів ДФС – 6;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 1.
Всі звернення до сервісу «Пульс» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
Нагадуємо, номер телефонного сервісу «Пульс» - (044) 284-00-07!
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві