«Лікнеп» ВЕБ-порталу Пенсійного фонду України
Як зареєструватися на ВЕБ-порталі Пенсійного фонду України?
Реєстрація користувачів на ВЕБ-порталі здійснюється на підставі заяв за формою згідно з додатками 1,2 до Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 07 вересня 2012 року № 16-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2012 року за № 1565/21877, поданих до територіального органу Пенсійного фонду України за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника в установленому законодавством порядку.
Яку інформацію можна отримати, користуючись ВЕБ-порталом?
Користувачі ВЕБ-порталу зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії. Також, можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді.
Фізичні особи – підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.
За більш детальною інформацією просимо звертатись до громадської приймальні управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Крутий узвіз, буд. 4. Приймальні дні та години: понеділок-четвер 9:00-18:00; п’ятниця: 9:00-16:45; обідня перерва: 13:00-13:45. Телефони для довідок: 234-33-85.