«Лікнеп» щодо звернення громадян
Як отримати інформацію про суми заробітної плати та страхового збору нарахованого та утриманого з заробітної плати, якщо застрахована особа не може особисто звернутися до органу Пенсійного фонду?
Інформація може бути надана представнику застрахованої особи, за наявності наступних документів: завірене нотаріусом доручення на отримання інформації з Державного реєстру застрахованих осіб; паспорт представника застрахованої особи; ідентифікаційний номер застрахованої особи.
Як органи міліції можуть отримати право доступу до відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, щодо застрахованих осіб?
Право доступу дозволене лише за письмовим запитом та у справах про злочин, що знаходиться у провадженні міліції.
Які звернення не підлягають розгляду?
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, термін розгляду яких передбачено ст.. 17 ЗУ «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Які терміни розгляду звернень громадян?
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому, загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги розглядаються у першочерговому порядку.
За більш детальною інформацією просимо звертатись до громадської приймальні управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Крутий узвіз, буд. 4. Приймальні дні та години: понеділок-четвер 9:00-18:00; п’ятниця: 9:00-16:45; обідня перерва: 13:00-13:45. Телефони для довідок: 234-33-85.