Через розгляд звернень - увага кожній людині
Одним з завдань податківців є питання організації роботи зі зверненнями громадян, що спрямований на захист конституційних прав і свобод кожного громадянина держави.
За 9 місяців 2015 року до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м.Києві надійшло 43 письмових звернення, що на 40 менше, ніж за відповідний період 2014 року (83).
Порівняльний аналіз стану письмових звернень громадян свідчить, що порушені у зверненнях питання стосуються в основному інформування про ухилення від сплати податків та контрольно – перевірочної роботи.
Тематика письмових звернень:
- 28 письмових звернень – інформування про ухилення від сплати податків;
- 8 – контрольно – перевірочна робота;
- 4 – реєстрація та облік платників податків;
- 1 – щодо порядку оподаткування та сплати податку з доходів фізичних осіб;
- 1 – єдиний соціальний внесок;
- 1 – щодо виконання судових рішень.
З початку року до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м.Києві надійшло 1 колективне звернення від громадян з питання проведення перевірки роботодавця на предмет дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати.
Відповіді на всі звернення надані своєчасно в терміни, передбачені чинним законодавством.
Шановні платники податків! Нагадуємо, що з метою кваліфікованого та оперативного вирішення питань у Державній податковій інспекції Печерського району постійно діє Приймальня громадян. Попередній запис на особистий прийом до керівництва податкової інспекції здійснюється у робочі дні безпосередньо у Приймальні громадян за адресою вул. Лєскова, 4, кімната №103 або за телефонами: 201-89-05, 201-13-01.
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві