Сьогодні, 28 лютого, начальник управління документообігу та аналізу службової кореспонденції виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) Валентина Уткіна провели семінар для підвищення кваліфікації державних службовців Печерської райдержадміністрації, на тему: «Організація діловодства в органах державної влади».
Також у заході взяли участь: керівники структурних підрозділів, юридичних управлінь райдержадміністрації та комунальних служб району.
Під час свого виступу Валентина Уткіна звернула увагу на опрацювання документів в системі електронного документообігу «АСКОД», зокрема: реєстрацію службової кореспонденції, організацію обліку проходження і контроль за дотриманням порядку розгляду документів, опрацювання проєктів розпоряджень, підготовки відповідей на протокольні доручення, опрацювання депутатських запитів та звернень, а також підіймала інші питання діловодства в органах державної влади згідно Інструкції з діловодства.
Під час проведення семінару всі присутні мали можливість поставити питання доповідачеві і отримати змістовні відповіді на них.
Крім того, державні службовці Печерської райдержадміністрації отримали сертифікати від Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації за проходження семінару.
Довідково:
Ознайомитись з Інструкцією з діловодства в КМДА та районних в місті Києві державних адміністраціях можна, за посиланням: https://bit.ly/2VuXExF