Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за вересень 2021 року
За 9 місяців 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 20623 звернення з Контактного центру міста Києва, в тому числі: 14446 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 1106 звернень через Урядову гарячу лінію, 3704 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»
Службами району за вересень розглянуто 1821 звернення, на поточному розгляді знаходиться 215 звернень.
За вересень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 1779 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1207 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 69 звернень через Урядову гарячу лінію, 503 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Печерського району та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.