Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за листопад 2021 року
За 2021 рік на розгляд до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 25516 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі 17865 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 1331 звернення через Урядову гарячу лінію, 6320 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Службами району за листопад розглянуто 2811 звернень, на поточному розгляді знаходиться 702 звернення.
За листопад 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2425 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1628 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 130 звернень через Урядову гарячу лінію, 667 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах та відповідних службах району.
Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.