Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за липень 2021 року
З початку 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 15867 звернень з Контактного центру міста Києва, в тому числі: 11301 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва»–«1551», 862 звернення через Урядову гарячу лінію, 3704 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»
За липень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2093 звернення з Контактного центру міста Києва, в тому числі: 1398 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 139 звернень через Урядову гарячу лінію, 556 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Протягом липня 2021 року відділами, управліннями та службами Печерського району розглянуто 2155 звернень, на поточному розгляді перебуває 297 звернень.
Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.