Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за II квартал 2021 року
За січень-червень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 13774 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 9903 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 723 звернення через Урядову гарячу лінію, 3148 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»
Службами району за червень розглянуто 1850 звернень, на поточному розгляді знаходиться 292 звернення.
За червень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2072 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1408 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 122 звернення через Урядову гарячу лінію, 542 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.
Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.