Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за I квартал 2021 року
За січень-березень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 7733 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 5753 звернення - через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551»; 398 звернень - через Урядову гарячу лінію; 1582 звернення - через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
За березень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2171 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1522 звернення - через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551»; 80 звернень - через Урядову гарячу лінію; 569 звернень - через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах району.
Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.