Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за I квартал 2021 року
За травень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 11702 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 8495 зверненнь - через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551»; 601 звернення - через Урядову гарячу лінію; 2606 зверненнь - через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
За травень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 1823 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1251 звернення - через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551»; 98 звернень - через Урядову гарячу лінію; 474 звернення - через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах району.
Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.