Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА
За 2021 рік на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 9958 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі 7244 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 503 звернення через Урядову гарячу лінію, 2132 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»
За квітень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2225 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1491 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 105 звернень через Урядову гарячу лінію, 629 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.
Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.