Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА

Опубліковано 12 травня 2021 року о 11:37

За 2021 рік на  розгляд до Печерської райдержадміністрації  надійшло 9958 звернень до Контактного центру  міста Києва, в тому числі 7244  звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 503 звернення через Урядову гарячу лінію, 2132 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»

За квітень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації  надійшло 2225 звернень  до Контактного центру  міста Києва,  в тому числі  1491 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551»,   105 звернень через Урядову гарячу лінію, 629 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».

Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в  комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.

Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених  питань.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux