Звіт про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян Печерської РДА
З 21 по 27 листопада 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації надійшло 78 звернень громадян, з них - 35 звернень за дорученнями Київської міської державної адміністрації, усних - 45, письмових - 33, у тому числі - 8 колективних звернень.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання:
- комунального господарства - 44;
- житлової політики - 8;
- забезпечення законності та правопорядку (проведення мирних акцій) - 9;
- питання сім’ї, дітей, молоді - 3;
- економічної, цінової політики - 3;
- соціального захисту - 4 та інші.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та надано відповіді на 94 звернення громадян, решта перебуває на контролі відповідно до встановлених термінів.
Фахівцями відділу ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів виконання.
Довідкова інформація про звернення громадян:
Якщо Ви бажаєте звернутися до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, м. Київ, 01010 (або подати його через відділ по роботі із зверненнями громадян Печерської районної у місті Києві державної адміністрації за адресою: вул. Московська, 5/2а, м. Київ, 01010).
Для електронного звернення можна використовувати електрону поштову адресу: [email protected]
Телефони для довідок: (044) 280-35-85; 280-02-67.
Більш детальна інформація за посиланням: /content/zvernennya-gromadyan.html