Звіт про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян Печерської РДА


З 10 по 16 жовтня 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації надійшло 30 звернень громадян, з них - 15 звернень за дорученнями Київської міської державної адміністрації, усних - 19, письмових - 11 звернення, у тому числі 4 колективних звернень.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання:
- комунального господарства - 11 звернень;
- забезпечення законності та правопорядку (проведення мирних акцій) - 3;
- економічної, цінової політики - 1;
- житлової політики - 4 та інші.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та надано відповіді на 51 звернення громадян, решта перебуває на контролі відповідно до встановлених термінів.
Також, згідно затвердженого головою Печерської РДА графіку проведення виїзних днів контролю в Печерській районній в місті Києві державній адміністрації працівниками управлінь з питань звернень громадян,13.10.2016 було проведено виїзний день контролю щодо розгляду та перевірки фактів, викладених у зверненні мешканки Печерського району щодо розміщення контейнеру для збору великогабаритних відходів біля озера Глинка на розі вул. Менделєєва та пров. Філатова.
Довідкова інформація про звернення громадян:
Якщо Ви бажаєте звернутися до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, м. Київ, 01010 (або подати його через відділ по роботі із зверненнями громадян Печерської районної у місті Києві державної адміністрації за адресою: вул. Московська, 5/2а, м. Київ, 01010).
Для електронного звернення можна використовувати електрону поштову адресу: [email protected]
Телефони для довідок: (044) 280-35-85; 280-02-67
Більш детальна інформація за посиланням: /content/zvernennya-gromadyan.html