Звіт про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян Печерської РДА


Відділ роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації звітує про виконану роботу за січень-лютий 2016 року.
Протягом звітного періоду до відділу надійшло 671 звернення громадян, з них 351 звернення з дорученнями Київської міської державної адміністрації. З усіх звернень усних - 433, письмових - 238 звернень, у тому числі 142 колективних звернень.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання комунального господарства - 287 звернень; соціального захисту - 133; житлової політики та надання житла - 84; забезпечення законності та правопорядку (проведення мирних акцій) - 63; питання сім’ї, дітей - 31; земельних відносин - 16; економічної, цінової політики - 13; транспорту та зв’язку - 13; діяльності місцевих органів виконавчої влади - 9; культури - 9; освіти - 5; охорони здоров’я; інші - 4 звернення.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та надано відповіді на 577 звернень громадян, решта перебуває на контролі відповідно до встановлених термінів.