Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 4 по 6 травня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 186 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання водопостачання - 35 звернень; освітлення - 33; утримання зелених насаджень - 22; робота ліфтів - 22; утримання будинку - 21; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 20; перерахунку та нарахування квартплати - 16; ремонт асфальтного покриття - 14; ремонт асфальтного покриття - 10; обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 7 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 182 звернень, на 101 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді. Відділом контролю перевірено, зареєстровано та відправлено мешканцям 52 відповіді на їх звернення до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».