Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 21 по 25 березня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 399 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання водопостачання - 98 звернень; незадовільного опалення - 55 звернень; перерахунку та нарахування квартплати - 44; утримання будинку - 33; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 28; обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 22; освітлення - 26; утримання зелених насаджень - 19; робота ліфтів - 15 звернень;
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто і виконано - 206 звернень, 60 звернень - опрацьовано та передано на перевірку до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».