Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА


З 10 по 16 жовтня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 668 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- водопостачання – 165;
- утримання будинку – 70;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 40;
- робота ліфтів – 26;
- освітлення – 50;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів – 18;
- електропостачання – 96;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем – 32;
- порушення правил виконання робіт на об’єктах благоустрою – 16;
- ремонт та укладання асфальтного покриття – 15.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 335 звернень, на 145 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Відповідно до графіка комплексних перевірок, затверджених головою райдержадміністрації Сергієм Мартинчуком, проведено перевірку організації виконання контрольних документів та розгляд звернень громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку.