Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА


З 3 по 7 жовтня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 529 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- водопостачання – 137;
- утримання будинку – 34;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 70;
- робота ліфтів – 26;
- освітлення – 57;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів – 14;
- електропостачання – 37;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем – 22;
- порушення правил виконання робіт на об’єктах благоустрою – 10;
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 340 звернень, на 139 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.