Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 26 по 30 вересня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 575 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання: водопостачання - 174 звернення; утримання будинку - 35; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 82; робота ліфтів - 28; освітлення - 75; перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 15; обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 24; утримання зелених насаджень - 10, ремонт та укладання асфальтного покриття - 10 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 296 звернень, на 149 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.