Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА


З 19 по 25 вересня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 470 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання: водопостачання - 121 звернень; утримання будинку - 36; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 50; робота ліфтів - 13; освітлення - 82; перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 29; обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 19; електропостачання - 22; порушення правил виконання робіт на об’єктах благоустрою - 14 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 223 звернення, на 120 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.