Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 15 по 19 серпня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 344 звернення громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання: водопостачання - 81 звернення; утримання будинку - 28; утримання зелених насаджень - 12; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 57; робота ліфтів - 29; освітлення - 25; перерахунок та нарахування квартплати - 20; обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 16; ремонт та укладання асфальтного покриття - 19 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 126 звернень, на 237 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.