Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 8 по 12 серпня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 370 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання: водопостачання - 132 звернення; утримання будинку - 33; утримання зелених насаджень - 12; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 55; робота ліфтів - 11; освітлення - 27; перерахунок та нарахування квартплати - 19; обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 31; ремонт та укладання асфальтного покриття - 11 звернення.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 240 звернень, на 130 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді. Відділом контролю перевірено, зареєстровано та відправлено мешканцям 76 відповідей на їх звернення до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».