Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 4 по 8 липня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 337 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання: водопостачання - 91 звернення; утримання будинку - 31; утримання зелених насаджень - 22; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 74; робота ліфтів - 16; освітлення - 27; перерахунок та нарахування квартплати - 11; обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 29 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 155 звернень, на 98 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді. Відділом контролю перевірено, зареєстровано та відправлено мешканцям 80 відповідей на їх звернення до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».