Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА


З 29 червня по 2 липня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 350 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання водопостачання - 101 звернення; утримання будинку - 24; утримання зелених насаджень - 17; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 55; робота ліфтів - 24; освітлення - 26; ремонт асфальтного покриття - 8; перерахунок та нарахування квартплати - 8; обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 24 звернення.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 218 звернень, на 142 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді. Відділом контролю перевірено, зареєстровано та відправлено мешканцям 30 відповідей на їх звернення до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».