Знай свої права: як діяти, якщо продавець відмовляє у безготівковому розрахунку під час придбання товарів
Якщо продавець відмовляє у безготівковому розрахунку під час придбання товарів - як діяти?
Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час та на вільне здійснення безготівкових розрахунків з урахуванням режиму роботи та обов’язкових для продавця (виконавця) форм (видів) розрахунків, установлених законодавством України (стаття 17 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Таким чином, відмова у безготівковому розрахунку за придбані товари та надані послуги свідчить про обмеження прав споживача та є порушенням вимог законодавства, за яке передбачена відповідальність за статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» та статтею 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Джерело: Держпродспоживслужба