Зміни до Порядку організації інклюзивного навчання – важливість освітнього процесу
З 1 січня 2022 року набули чинності зміни до Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти:
- впровадження диференційованого підходу до забезпечення підтримки дітей з особливими освітніми потребами (ООП);
- затвердження нової форми індивідуальної програми розвитку;
- визначення рівнів підтримки в освітньому процесі дітей під час інклюзивного навчання.
Підхід до організації інклюзивного навчання у закладах освіти буде на основі «рівнів підтримки».
Рівень підтримки - це обсяг тимчасової або постійної підтримки учнів в освітньому процесі відповідно до їхніх особливих освітніх потреб (ООП).
Саме за рівнями (їх 5) буде розподілятися освітня субвенція на надання державної підтримки особам з ООП.
10 та 11 січня на базі школи № 80 Печерського району пройшли засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП за участі фахівців Інклюзивної - ресурсного центру № 6 Печерського району Михновецької І. В., Безуглої Т. О. Команда супроводу розпочала роботу щодо моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП та визначення рівнів підтримки.
На засіданні були присутні батьки учнів.
Тільки тісна співпраця, всебічна підтримка, взаєморозуміння, толерантність можуть сприяти прогресу в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (ООП).