Заступник голови провів робочу нараду щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 5 грудня, заступник голови Печерської районної в місті Києві державній адміністрації Анатолій Невмержицький провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт.
Протягом тижня, питання, які порушували мешканці у своїх зверненнях, стосувалися:
- опалення - 199 звернень;
- прибирання, санітарного утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 114 звернень;
- водопостачання - 87 звернень;
- перерахунку плати й нарахування квартплати, укладання договорів - 72 звернення;
- освітлення - 45 звернень;
- електропостачання - 45 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 39 звернень;
- утримання будинку - 38 звернень;
- роботу ліфтів - 22 звернення.
Під час наради заступник голови Анатолій Невмержицький та керівники структурних підрозділів розглянули та обговорили проблемні питання, які виникають при опрацюванні звернень громадян.
На завершення робочої наради, Анатолій Васильович наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, а також надав доручення керівникам структурних підрозділів провести аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.