За сім місяців на сервіс «Пульс» надійшло 125 звернень платників, що перебувають на обліку у ДПІ Печерського району ГУ Міндоходів у м. Києві
За сім місяців на сервіс «Пульс» надійшло 125 звернень платників, що перебувають на обліку у ДПІ Печерського району ГУ Міндоходів у м. Києві.
Серед звернень найбільш актуальними залишаються питання, що стосуються подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 54.
Питання щодо роботи органів Міндоходів – 51 виклик.
Стосовно реєстрації платником ПДВ надійшло 14 дзвінків.
Впродовж семи місяців поточного року лише два звернення надійшло щодо реєстрації платником єдиного податку та 4 - щодо перевірки СГ.
В липні 2014 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 25 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме: - щодо роботи органів Міндоходів – 9;- щодо звітності та реєстрації накладних – 7;- щодо реєстрації платником ПДВ – 9.
Всі звернення до «Пульсу» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
Працює лінія цілодобово: з 8-30 до 19-30 інформацію про неправомірні дії приймають оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві