Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

З початку року «гаряча лінія» з питань житлово-комунального господарства 15-57 прийняла близько 327 тис. звернень киян

Опубліковано 06 липня 2015 року о 18:34

З початку поточного року 327 тисяч киян звернулися по допомогу до спеціалізованої диспетчерської з питань житлово-комунального господарства. Таким чином, у місті поступово формується уніфікована диспетчерська служба з питань ЖКГ, а також електронна база звернень мешканців і результатів реагування на них. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«Триває процес уніфікації диспетчерських систем, аби в мешканців міста була можливість швидко отримувати оперативну інформацію щодо якості надання житлово-комунальних послуг без необхідності шукати чи запам’ятовувати номери телефонів житлово-експлуатаційних дільниць (ЖЕДів)», – заявив Петро Пантелеєв.

Єдина спеціальна диспетчерська служба з питань ЖКГ була створена в листопаді 2014 року. Уже сьогодні в ній функціонує єдина електронна база даних, де міститься інформація про підключення опалення, водопостачання, електропостачання тощо. «Коли громадянин звертається за номером 15-57 з певною проблемою (припинилось постачання гарячої води, зникло електропостачання та інше), оператор в єдиній електронній базі, ввівши адресу, одразу бачить причину такої несправності і оперативно надає точну інформацію стосовно причин, строків усунення проблеми і заходів, що вже вживаються для цього», – пояснив заступник голови КМДА.

Також зосередження диспетчерів в одній локації та перехід на електронну базу даних дає змогу економити кошти, виділені міським бюджетом на роботу сервісу обслуговування на 15%.

«Тільки з початку цього року до служби 15-57 звернулись 327 тисяч мешканців міста, і отримали оперативну інформацію. Використання в роботі електронного обладнання виключає негативні впливи людського фактору. Наприклад, ваше звернення не буде втрачене чи проігнороване через неуважність працівника ЖЕДу, тому що воно фіксується в єдиній базі, а аудіозаписи звернень зберігаються впродовж тривалого часу», – сказав Петро Пантелеєв.

Ще одне нововведення впроваджено в Подільському районі. Там уже працює програма SMS-інформування начальника ЖЕД у автоматичному режимі щодо виникнення несправностей. Треба додати, що на стадії розробки зараз новий сервіс для мешканців міста від служби 15-57. Це персональний кабінет для інтернет-користувачів, де кияни зможуть залишити в онлайн-режимі заявку, дізнатися подробиці аварійних ситуацій, проведення планових робіт та інше.

Джерело: КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux