Як заповнюється поле «Головний бухгалтер» при поданні податкової звітності в електронному вигляді, якщо штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера?
Відповідь: Положеннями Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 року №233 передбачено, що платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків у такому порядку: першим – цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера), другим – цифровий підпис керівника, третім – цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку: першим – цифровий підпис керівника, другим – цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника податків.