Виплата заробітної плати на постійному контролі в Печерському районі


14 травня в Печерській райдержадміністрації проведено чергове засідання Комісії з розгляду питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення.
Під час роботи комісії було заслухано три керівника підприємств, які нараховували заробітну плату найманим працівникам нижче законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати.
За результатами засідання комісією надано рекомендації та пропозиції посадовим особам підприємств, установ та організацій району, які спрямовані на збільшення рівня середньомісячної заробітної плати до відповідного показника у галузі по місту Києву. Крім того, членами комісії підготовлено низка рішень щодо спільного вжиття відповідних заходів реагування спрямованих на погашення заборгованості з виплати заробітної плати на державних підприємствах району.
ДОВІДКА.
Печерська райдержадміністрація на дотримання статей 13, 16, 24, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» приділяє постійну увагу забезпеченню своєчасної та не нижче визначеного державою мінімального розміру заробітної плати і погашенню заборгованості з неї на підприємствах, в установах та організаціях району усіх форм власності.
Для здійснення контролю за своєчасністю і рівнем оплати праці (не нижче визначеного державою мінімального розміру) розпорядженням голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 21.08.2013 №451, створено Комісію з розгляду питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в Печерському районі та затверджено її склад. У роботі Комісії беруть участь голова та перший заступник голови Печерської райдержадміністрації, представники управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, відділу економіки райдержадміністрації, районної податкової інспекції, районного управління Пенсійного фонду, районного управління статистики, районного центру зайнятості, ДСБЕЗ ПРУ ГУ МВС України в м. Києві, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Києві, Київського міського відділення центральної міжрайонної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, відділення Національної служби посередництва і примирення в місті Києві та Київській області, Територіальної державної інспекції з питань праці у місті Києві.
Загалом, з початку 2015 року проведено 9 засідань Комісії, на яких доповідали 58керівників «проблемних» підприємств: 35 підприємств, де існувала заборгованість із виплати заробітної плати працівникам, зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових соціальних платежів до бюджету та 23 підприємства, на яких виплата заробітної плати здійснювалась в розмірі нижчому за середній по відповідній галузі в місті Києві.