Виплата заробітної плати на постійному контролі в Печерському районі
12 березня проведено чергове засідання Комісії з розгляду питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в Печерському районі.
Під час засідання було заслухано представників 3 підприємств-боржників по оплаті праці.
За результатами засідання комісією було надано 15 рекомендацій та пропозицій посадовим особам підприємств, установ та організацій району, які спрямовані на погашення заборгованості із заробітної плати та інших обов’язкових платежів до бюджету. Також комісія запропонувала підприємствам звернутися до ДПІ у Печерському районі щодо проведення моніторингу.
ДОВІДКА. З початку 2015 року проведено 4 засідання Комісії, на яких заслухано 37керівників проблемних підприємств, з яких: 20 підприємств де існувала заборгованість із виплати заробітної плати працівникам, зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових соціальних платежів до бюджету та 17 підприємств, на яких виплата заробітної плати здійснювалась в розмірі нижчому за середній по відповідній галузі в місті Києві.
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація в дотримання статей 13, 16, 24, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» приділяє постійну увагу забезпеченню своєчасної та не нижче визначеного державою мінімального розміру заробітної плати і погашенню заборгованості з неї на підприємствах, в установах та організаціях району незалежно від форм їх власності.
Для здійснення контролю за своєчасністю і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці розпорядженням голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 21.08.2013 № 451, створено Комісію з розгляду питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в Печерському районі та затверджено її склад. У роботі Комісії беруть участь голова та перший заступник голови райдержадміністрації, представники управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, відділу економіки райдержадміністрації, районної податкової інспекції, районного управління Пенсійного фонду, районного управління статистики, районного центру зайнятості, ДСБЕЗ ПРУ ГУ МВС України в м. Києві, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Києві, Київського міського відділення центральної міжрайонної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, відділення Національної служби посередництва і примирення в місті Києві та Київській області, Територіальної державної інспекції з питань праці у місті Києві.