Виконання звернень громадян - один з найприорітетніших напрямків роботи Печерської РДА
З 19 по 23 грудня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 513 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 96;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 61;
- перерахунок та нарахування квартплати - 57;
- освітлення - 49;
- утримання будинку - 44;
- водопостачання - 34;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 30;
- робота ліфтів - 23;
- електропостачання - 15;
- утримання зелених насаджень - 4.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 244 звернення, на 116 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Крім того, була проведена нарада на якій з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, комунальних підприємств та житлово-експлуатаційних дільниць обговорені проблемні питання з виконання звернень громадян, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва».
Задля попередження порушень контрольних термінів відділом контролю було складено і передано керівникам структурних підрозділів перелік контрольних документів з упереджувальними термінами виконання на два тижні наперед. Відповідні матеріали розмістили в ІТС «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва».