Відділом контролю за тиждень опрацьовано 788 звернень громадян, що надійшли до «Контактного центу міста Києва 1551»
З 28 листопада по 2 грудня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 788 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Спеціалістами відділу контролю Печерської райдержадміністрації за звітний період взято на контроль 85 документів. Структурними підрозділами районної державної адміністрації та службами району виконано, відповідно до термінів 153 документа.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 199;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 114;
- водопостачання - 87;
- перерахунок та нарахування квартплати - 72;
- освітлення - 45;
- електропостачання - 45;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 39;
- утримання будинку - 38;
- робота ліфтів - 22;
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 329 звернень, на 169 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Крім того, фахівцями відділу було підготовлено матеріали і проведено «День контролю». На «Дні контролю» обговорено питання стану розгляду структурними підрозділами райдержадміністрації депутатських звернень депутатів Київської міської ради. За результатами проведення «Дня контролю» складено протокол доручень.
Задля попередження порушень контрольних термінів відділом контролю було складено і передано керівникам структурних підрозділів перелік контрольних документів з упереджувальними термінами виконання на два тижні наперед. Відповідні матеріали розмістили в ІТС «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва».