Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 815 звернень громадян


З 14 по 20 листопада 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 815 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 161;
- водопостачання - 66;
- утримання будинку - 53;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 215;
- робота ліфтів - 18;
- освітлення - 49;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 63;
- утримання будинку - 53;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 26;
- порушення правил виконання робіт на об’єктах благоустрою - 27.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 313 звернень, на 154 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Відповідно до графіка комплексних перевірок, затверджених головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергієм Мартинчуком, проведено перевірку організації контрольних документів та розгляд звернень громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку.