Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 811 звернень громадян
З 21 по 25 листопада 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 811 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Спеціалістами відділу контролю Печерської райдержадміністрації за звітний період взято на контроль 72 документа. Структурними підрозділами районної державної адміністрації та службами району виконано, відповідно до термінів 172 документи.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 195;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 150;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 98;
- водопостачання - 87;
- освітлення - 66;
- електропостачання - 37;
- утримання будинку - 37;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 32;
- порушення правил виконання робіт на об’єктах благоустрою - 27.
- робота ліфтів - 16;
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 297 звернень, на 154 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Крім того, фахівцями відділу було проведено «День контролю», де було розглянуто питання щодо виконання контрольних документів в управлінні житлово-комунального господарства та будівництва , КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», в управлінні освіти та інноваційного розвитку. За результатами проведення «Дня контролю» складено протокол доручень.
Задля попередження порушень контрольних термінів відділом контролю було складено і передано керівникам структурних підрозділів перелік контрольних документів з упереджувальними термінами виконання на два тижні наперед. Відповідні матеріали розмістили в ІТС «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва».