Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 743 звернення громадян


З 7 по 13 листопада 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 743 звернення громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 260;
- водопостачання - 107;
- утримання будинку - 64;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 72;
- робота ліфтів - 18;
- освітлення - 47;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 16;
- утримання будинку - 28;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 22.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 359 звернень, на 163 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Відповідно до графіка комплексних перевірок, затверджених головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергієм Мартинчуком, проведено перевірку організації контрольних документів та розгляд звернень громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку.