Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 702 звернення громадян
З 10 по 15 січня 2017 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 702 звернення громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 215;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 159;
- перерахунок та нарахування квартплати - 57;
- утримання будинку - 50;
- водопостачання - 34;
- освітлення - 31;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 30;
- робота ліфтів - 23;
- електропостачання - 15;
- утримання зелених насаджень - 4.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 244 звернення, на 116 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Крім того, було проведено «День контролю» де було обговорено питання організації виконання в структурних підрозділах райдержадміністрації та службах району доручень Київської міської державної адміністрації стосовно прибирання території району від снігу на час погіршення погодних умов.
Задля попередження порушень контрольних термінів відділом контролю було складено і передано керівникам структурних підрозділів перелік контрольних документів з упереджувальними термінами виконання на два тижні наперед. Відповідні матеріали розмістили в ІТС «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва».