Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 597 звернень громадян
З 16 по 20 січня 2017 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 597 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- водопостачання - 122;
- опалення - 94;
- прибирання, санітарне утримання територій, приміщень та об’єктів благоустрою - 90;
- освітлення - 27;
- утримання будинку - 49;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 17;
- електропостачання - 10;
- робота ліфтів - 10.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 284 звернення, на 103 звернення надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Крім того, було проведено «День контролю» де було обговорено питання організації виконання в структурних підрозділах райдержадміністрації та службах району доручень Київської міської державної адміністрації, депутатських звернень народних депутатів та депутатів Київської міської ради а також звернень громадян.
Задля попередження порушень контрольних термінів відділом контролю було складено і передано керівникам структурних підрозділів перелік контрольних документів з упереджувальними термінами виконання на два тижні наперед. Відповідні матеріали розмістили в ІТС «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва».