Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 1958 звернень громадян
З 17 по 23 жовтня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 1958 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 1062;
- водопостачання - 262;
- утримання будинку - 64;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 68;
- робота ліфтів - 57;
- освітлення - 65;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 71;
- електропостачання - 56;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 58;
- ремонт та укладання асфальтного покриття - 22;
- утримання зелених насаджень - 20.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 469 звернень, на 211 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Відповідно до графіка комплексних перевірок, затверджених головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергієм Мартинчуком, проведено перевірку організації контрольних документів та розгляд звернень громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку.