Відділом контролю Печерської РДА за тиждень опрацьовано 1350 звернень громадян
З 24 по 30 жовтня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 1350 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях:
- опалення - 738;
- водопостачання - 1532;
- утримання будинку - 64;
- санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 70;
- робота ліфтів - 63;
- освітлення - 53;
- перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 39;
- утримання будинку - 64;
- ремонт та укладання асфальтного покриття - 8;
- утримання зелених насаджень - 9.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано 719 звернень, на 325 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.
Відповідно до графіка комплексних перевірок, затверджених головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергієм Мартинчуком, проведено перевірку організації контрольних документів та розгляд звернень громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку.