Відділ кадрів Печерської РДА: за 2015 рік на посади державних службовців призначено 125 кваліфікованих фахівців
Сьогодні, 9 лютого, представник Президента України у Печерському районі міста Києва Сергій Мартинчук провів засідання Колегії Печерської райдержадміністрації. Фотозвіт.
З першого питання порядку денного доповідала заступник керівника апарату райдержадміністрації - начальник відділу з питань кадрової роботи та державної служби Любов Синяк - «Аналіз стану дотримання законодавства з питань державної служби». Доповідач зупинилася на особливостях формування складу державних службовців та інших працівників райдержадміністрації.
Відповідно до Закону України «Про державну службу» прийом державних службовців відбувається через конкурсний відбір, стажування та з кадрового резерву. У 2015 році проведено 9засідань конкурсної комісії. На розгляд конкурсної комісії були надані документи від 54 претендентів на заміщення вакантних посад. За результатами конкурсу для роботи в апараті райдержадміністрації прийнято 25державних службовців.
З жовтня 2014 року відділом з питань кадрової роботи та державної служби розпочата роботи із забезпечення виконання у Печерській РДА Закону України «Про очищення влади», а саме - надіслано запити щодо 158 осіб до органів державної влади: Служби безпеки України, до Міністерства внутрішніх справ, Генеральної прокуратури України, Головного управління юстиції у місті Києві, Територіального управління Державної судової адміністрації України у місті Києві, Територіальних ДПІ Державної фіскальної служби України.
Відповідно до постанови КМУ від 01.12.1994 №804 «Про затвердження Положення про порядок стажування у державних органах» в апараті проведено стажування та призначено на посади за результатами успішного стажування 52 державних службовців.
До кадрового резерву на посади державних службовців райдержадміністрації зараховано 108 осіб, серед яких як державні службовці, так і недержавні службовці.
Всі зараховані претенденти мають вищу освіту та відповідний досвід роботи. Протягом 2015 року на керівні посади державної служби з кадрового резерву було призначено3державні службовці.
Відділом з питань кадрової роботи та державної служби було проведено ряд заходів щодо запобігання проявам корупції в райдержадміністрації та її структурних підрозділах.
Як наслідок успішно проведеної профілактичної роботи, до адміністративної відповідальності щодо порушення антикорупційного законодавства державні службовці райдержадміністрації не притягувались, жодного корупційного діяння не було виявлено.
За результатами роботи у 2015 році Відділом підготовлено всього 793 розпорядження райдержадміністрації з питань кадрової роботи та державної служби, з них: по штатному розпису (внесення змін до структури та штатного розпису, надбавки за вислугу років, за високі досягнення у праці, підвищення рангів державних службовців, про виплату матеріальної допомоги для вирішення соціально - побутових питань, про встановлення посадових окладів, про покладання обов’язків, про графіки чергувань та надання компенсації за роботу у вихідний день, розслідування нещасних випадків, про направлення на навчання тощо) - 308; про звільнення - 73; про відрядження - 1; про преміювання - 19; про стажування - 93; про призначення - 125; про відпустки - 154; про службове розслідування - 6; про дисциплінарну відповідальність - 14.
Працівники відділу з питань кадрової роботи та державної служби неухильно дотримуються вимог Конституції України, законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції» та підзаконних нормативно-правових актів з питань кадрової роботи і державної служби. В рамках законодавства про державну службу працівники успішно застосовують практику сучасного кадрового менеджменту, постійно працюють над удосконалення своєї роботи, вивчають та застосовують у практиці нові методи роботи, ідеї, системи.